23/10

Nu kommer ett sjukt ovärt inlägg egentligen, men jag var bloggsugen så screw it. Jag ska till Bergvik för 700:e gången för *trumvirvel* jag har fått pengar idag! :D That makes me a happy girl xD
Har fixat iordning mig och väntar just nu på bussen. Väl framme tänkte jag leta efter en "skolväska" alltså en snygg skinnväska som är stort nog att ha ett kollegieblock i, en kofta och ett par jeans/jeansleggings. Får se hur det går samt vad budgeten tillåter.

Så här ser jag ut idag (modebloggsvarning!^^)

Bli nog en kebabtallrik oxå :D Nyttiga Louise är på gång nu :P

 


Blev en fruktansvärt bra låt på vägen, önskar att jag hade skivan att lyssna på, på bussen. Får nog ta och köpa den.

Nu måste jag springa (som vanligt) till bussen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback