15/10

Tittar på "mammas pojkar" och håller på att skämmas ihjäl! Så sjukt pinsamt program. Ett sånt här program måste man titta på bakom en skyddade barriär av kudden. Det är ju så sjukt förutsägbart! Är alltid minst en rasistisk mamma och tre fula killar som är jättekåta på alla tjejer som har siliconbröst, medan alla småbröstade "smarta" tjejer fjäskar för mammorna. Hemskt!

Det som är ännu hemskare är att jag sitter och kollar på det xD Hahhahaa.....jobbigt värre

 

Käkar chips med dipp och ska strax ta mig lite häagen dazs pekannöt/kola och maränger. Är torsdagslyx :D

På tal om lyx så blir det lyxfällan snart. Ska bli så kul :D Älskar att se andras pengabekymmer så slipper jag tänka på mina egna.

Hahaha....rågillar Charlies pose där xD


Blir kanske utgång på lördag oxå, hihihihi...... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback