12/10

Nu sitter jag och segar mig i fåtöljen och ska snart göra mig iordning. Ska åka till IKEA tänkte jag och kolla runt lite. Skulle vilja hitta några snygga kuddfodral och kanske gardiner till min sovalkov samt något överkast. Blev sugen på att köpa en stor grön växt oxå. När jag var hos My på förfest i lördags så jag att hon hade fått en av Erik (grön växt alltså) och vilken skillnad det gjorde med rummet! Var fint innan men det ger rummet det där lilla extra :)
Hade en sån när jag bodde hos mamma men den trivdes inte så bra. Stod för långt in i rummet. Men ska jag ha en sån idag så måste jag nog ringa papi för att frakta hem den.

Tyvärr så måste jag,  innan jag drar till IKEA, åka till universitetet och lämna in VFU-lappen. Vi ska ju ut på praktik i v.3 (tror jag?) och vi ska lämna in en lapp på vilka preferenser vi har gällande vart vi hamnar i Värmland. Töligt men glömmer man att ha med sig lappen när man väl är i skolan så får man bita i det sura äpplet och åka till uni på sin lediga dag.

Är fortfarande sjuk men tack vare nässprayen så kunde jag sova inatt. Är piggare i kroppen idag så förhoppningsvis blir det inte värre än det här. Ser fram emot IKEAs restaurangavdelning och allt smarrigt den har att erbjuda. Aptiten är det inget fel på :P
Nej, nu måste jag göra mig iordning, tiden bara rinner iväg!

Hahahaha....anställningsintervju på IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback