11/10

Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk! Det kan sammanfatta den här dagen. Jag var lite krasslig igår men det gick nästan över till kvällen så jag svidade om och gick ut med My. Vi drog till arena men det var sån kö att vi sket i att gå in och gick till ankan istället. Och vi hade skitkul! Lätt det roligaste kvällen på länge! xD Det var bara perfekt; Jag var perfekt full (alltså bara lite glad och peppad-full), perfekt klädd, var där med rätt människor och det var ett sånt jäkla gött drag på dansgolvet! xD
Det var grejt :D
Åkte sen till Ola och sov över där och då vaknade jag mitt i natten och kände bara att "shit, nu är jag sjuk", damn! Jag vill inte vara sjuk! Och självklart så sätter sig nästan hela förkylningen i näsan (som vanligt) och jag kan inte andas så mycket. Nu så sitter jag här och har huvudvärken från helvetet (dock inte bakishuvudvärk, drack inte så mycket igår), svidande, narig näsa och trötthet i hela kroppen. Tack och lov så är min näsa inte täppt längre tack vare guds gåva till alla näsmänniskor där ute! Nässpray! Jag skulle inte överleva utan nässpray i förkylningstider. Det räcker med att jag är hemma hos Ola när nästäppan slår till så får jag nästan panik. Människan äger ju ingen nässpray! Måste för fan köpa en och ha den hos honom. 
Nu ska jag tröstäta chips och dipp och kolla på top model. Tack och lov så är jag ledig imorrn så jag kan vila upp mig och tillfriskna för som jag känner nu att jag mår skulle jag inte klara av att gå i skolan den här veckan. Vi har ju en massa obligatoriska grejer som jag måste vara med på så jag har inte tid att vara sjuk!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback