10/10

Yaaaaaaay!!! Lördag är äntligen här och jag är äntligen färdig fixad :D Här hållit på i typ en timme nu men resultatet blev skitbra tycker jag! Speciellt ögonsminket blev snyggt, såg nästan proffsigt ut och jag försökte inte ens. Så går det när man köper bra ögonskuggor.
Nu skriver jag här och dricker en fidel castro som är gudomligt god. Smarr smarr...

Tänkte visa hur mycket arbete som det faktiskt krävs för att jag ska bli partysnygg.

Före (alltså direkt ur duschen =inget smink och håret i en tovig boll under handduken):


Halva vägen (= sminkat mig, klätt på mig)


Färdig! (= blåst samt plattat håret, tagit på mig smycken m.m.)





Det krävs alltså lite jobb :P

Nu lyssnar jag på den här låten och ska kolla upp när bussarna går till My.

 


Vi ses i fylledimman!^^
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback