Underbar nyhet!

Har totalt glömt bort att jag hade en underbar nyhet att berätta! Jag ville vänta lite innan jag berättade för jag ville vara säker på att det var okej.

JAG SKA BLI MOSTER IGEN!!!!!!!

 

Jessica (min syster) ska ha barn igen med sin (jättetrevliga) sambo Louis. Detta innebär att Gemma (aka systerdotter på 7 år) ska få en lillasyster/lillebror som jag vet att hon längtar efter :D

Ungen beräknas poppa ut någongång kring den 17:e april. Lite för nära min födelsedag men sålänge han/hon kommer innan/efter min födelsedag så kommer det att bli underbart :D Vill gärna ha min födelsedag ifred (=Louise 8 år :P) 
Äsch, det blir en jävligt bra födelsedagspresent i annat fall^^ 

Ska bli sååååå kul. Älskar att göra alla gosiga saker med bebisar, typ krama, bära, busa med m.m. och slippa alla sena nätter, bajsblöjor, skrik m.m. Det är jag inte mogen för än. Väntar nog själv ett par 5-6-7 år med det :D


Iaf, nu vet ni. Tänkte nästan köra en fuling och bara lägga ut en bild på en gravid kvinna och skriva "underbar nyhet" men det kändes lite taskigt + att jag inte ville få en massa oroliga samtal där man får skrika "Nej, jag är inte gravid!!" femhundra gånger om^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback