Kvällen

Nu är jag tillbaka på bloggen. Jag har varit på min power walk med papi och det var skönt att röra på sig lite och få frisk luft. Vi gick från Våxnäs där jag bor till Bergvik. Vi rundade parkeringen där och gick till Gräsdalen via Biltema. Så vi var väl ute och gick i typ en timme i ganska rask takt. Och det var jätteroligt :D Första gången på länge som jag tyckte att det var roligt att vara ute att gå. Brukar annars bli uttråkad efter fem minuter. Så det kommer nog att ske fler gånger :)


Efter promenaden så var vi och handlade på ICA Spara och jag fick med mig en läskig påse varma koppen som jag (tror) jag ska använda imorrn. Fattade aldrig riktigt om vi skulle mata varandra imorrn eller vid nästa metodövningstillfälle? Får väl se....


Nu myser jag hemma med ljus tända i varenda rum. Jag går igenom fruktansvärt många ljus nu när det är höst/vinter. En IKEA "påse" med ljus typ var tredje vecka. Det kanske beror på att jag har femton ljuslyktor tända samtidigt i vardagsrummet och då har jag inte räknat med ljusen i köket eller i badrummet^^
Ska nog göra lite varm choklad att smutta på när jag kollar på "House"
Det är alltså hög mysfaktor här. Skulle bara ha en mysig pojkvän som satt här och kramade mig så skulle kvällen vara komplett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback