Jagkommerintepånågonbrarubrik

Lista:


Hur många gånger har du varit kär?
En gång än sålänge.


Favoritgodis?
Hmm....måste nog vara sånadär jordgubbsdrömmar som finns i lösgodiset. Även sega persikor är helt underbara (även de i lösgodiset) sen all saltlakrits.


Action eller skräck?
Action gillar jag löjligt mycket, typ Bondfilmer. Gärna med lite humor i. Skräckisar är jag alldeles för feg för.


Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
Blyg! Det tysta gråa musen i hörnet av rummet. Hade jag inte varit kompis med en populär tjej skulle det inte förvåna mig om jag hade blivit mobbad. Var lite pluggis oxå.


Vad är du beroende av?
Familj, vänner, pojkvän, snabbmat. Tre första viktigast. Finns inget värre än ofrivillig ensamhet. Frivillig kan dock vara underbar.


Dagens roligaste händelse? 
Hämtade ut mina nya klackar!


Dagens tråkigaste händelse? 
Saldot på bankkontot :(


Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är social, omtänksam och en jäkla partyfreak ibland xD


Vad gillar du minst? Att jag ibland blir den där tysta, gråa musen som klankar ner på sig själv när jag "tar för mycket plats"


Vad är det roligaste du vet?
Berg-och dalbanor!!!! Liseberg en heldag med My och åkband xD


Vad gör du helst en lördagskväll?
Går ut med ett gäng glada (lagom fulla) människor och dansar och flörtar hela natten lång i en helt fabulous outfit^^


Drömjobb?
Barnmorska (får se om jag orkar plugga så länge), arkeolog, inredare


Godaste glassmaken?
Hmmmm......Haägen Daaz pralines and creme


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jupp, hoppas det iaf <3


Sover du tungt?
Mycket, det finns typ inget som kan väcka mig när jag väl har somnat


Drömmer du mardrömmar?
Ibland, men inte särskilt ofta. Mer när jag var liten. Då drömde jag mardrömmar så jag vägrade sova flera nätter


Favoritklädsel?
Just nu: Dragkedjeklänning (gina), blå/svartrandig tröja (gina), strumpbyxor (hm), boots med nitar (din sko) och bikerjacka (hm)


Hur många kuddar sover du med?
Fyra


Morgon eller nattmänniska?
Definitivt en nattmänniska. Jag är den som kommer på att storstäda lägenheten elva på kvällen :P


Är du kittlig?
Extremt! Folk kan knappt ta i mig utan att jag spritter till


Snarkar du?
Nope, men jag har hört ifrån säkra källor att jag gnisslar tänder något fruktansvärt xD


Äckligaste insekten?
Harkrank!


Längtar du mest efter just nu?
Det jag längtar mest efter kan jag nog inte skriva om på bloggen, men nummer 2 är potatisgratäng ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback