Godnatt!

Nu ska jag sova om en pytteliten stund. Kollade schemat och såg att jag går från 8.30-16.45 imorrn! Katastrof!!! Nej, det är det inte men det känns lite jobbigt då jag är skittrött nu och jag vet att jag kommer vara ännu tröttare imorrn. Självklart är föreläsningen mitt emellan två obligatoriska grejer. Förvånar mig inte ett dugg då dom alltid behandlar oss som sjuåringar. Skolka inte nu, People! Har god lust att skita i föreläsningen och åka hem mellan passen. Kan passa på att få lite sömn då.
Funderar även på att åka till Munkfors över natten imorrn..... Skulle vara jättehärligt att träffa Ola men blir ju superkrångligt för min del. Lär ju inte få någon sovmorgon iaf då jag gärna vill åka hem när han går till jobbet. Vill inte sitta där med hans mormor och morfar halva dagen. Dom är jättetrevliga men jag vill helst umgås med dom i Olas sällskap.
 Får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback