Första advent

Blev tyvärr ingen skyltsöndag idag för min del....Louise var seg som vanligt och blev inte färdig innan 14.00 och 15.00 skulle vi vara hos mami och äta lunch. Men, men det har varit en otroligt mysig dag med massor av lutfisk, pecanpaj och glögg och pepparkakor. Så jag är rätt fullproppad :P

Jag har fått upp mina julgardiner i vardagsrummet så det är inte så mycket julpyntande kvar för mig att göra. Så det känns skönt. Ska bara köpa julklappar och julpynt till julgranen så är jag klar för den här julen.

Imorrn skulle jag vara ledig men nu verkar min studiegrupp bestämt sig för att ha ett möte, så det blir att gå upp i ottan ändå....Känns lite surt men det är väl lika bra att vi får det överstökat så kan jag gå på stan sen :P


Nu ska jag kolla på "Mitt stora feta grekiska bröllop", chickflick på hög nivå xD

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback