Fest

Jag är extremt festsugen just nu. Det är synd att ekonomin inte riktigt vill samarbeta såhär fyra dagar innan löning. Skulle inte vara helt fel att snöra på sig det skyhöga heelsen och något kort och sexigt och ge sig ut på dansgolvet dansandes till denna låt:

Det är ju sjukt länge sen jag var ute på "riktigt". Sist jag var ute så var det på halloween och då var det på en typ hemmafest. Var ännu längre sen jag var ute på nöjes eller ankan. Saknar det enormt! Jag är inte van att ha såhär många hemmakvällar sittandes och kollar på tv. Jag är mer van "gå ut tre av fyra helger i månaden och shaka ass" -livsstilen. Är detta en försenad effekt av förhållandet? Jag vill gärna tro att det inte är det men who knows? Men nästa helg ska jag och My gå ut och ha en riktigt dräggig utekväll på nöjes/ankan med alldeles förmycket drinkar och alldeles för korta kjolar (iaf för min del, eller vad säger du My?)

Nu ska jag gå och duscha och drömma om nästa helg :D

Kommentarer
Postat av: My

Jag säger bara en sak; DRINKAR!!!

2009-11-21 @ 20:54:08
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: Looiz

Hahahaha.....hell yea! Har fortfarande kvar mörk rom! Jag säger bara: FIDEL CASTRO!!!! Eller så köper vi tequila och gör margeritas :D:D:D:D:D

2009-11-22 @ 17:11:33
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback