Bra Louise, bra^^

Känner mig jätteduktig....eller inte. Jag kunde verkligen inte sova igår. Gick och lade mig vi typ ett eftersom jag visste att jag inte skulle kunna sova men det visade sig att jag var alldeles för pigg. Jag somnade inte förrän tre! Så jag var ju inte sådär "jättepigg" när jag brutalt väcktes av väckarklockan kl.6.30. Jag gick upp och skulle duscha men jag insåg ganska snabbt att detta inte skulle gå så jag smsade till My, meddelade att jag inte skulle komma nu på morgonen och somnade om fort som f*n.
Nu vaknade jag fem i elva och var relativt utvilad. Har duschat och ska strax käka frukost. Sen blir det skola i en och en halv timma iaf. Sen ska jag hem och plugga och sen ska jag bli bjuden på mat hemma hos Jessica. Potatisgratäng och kyckling står på menyn.
Känns som att det här kommer att bli en bra dag :D

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback