9/11 2009

Trött! Det är jag det. Sov nu ändå till sju vilket innebär att jag förmodligen kommer att bli försenad. Som vanligt alltså. Bara jobbigt när det är en obligatorisk grej. Alla som stirrar på en när man halvspringer in, andfådd. Men, men det löser sig.
Extra trött är jag av att Ola ringde mig tjugo över ett inatt för att han ville prata. Jag hade bara sovit i en timme då så jag minns inte så mycket av vad jag sa eller vad han sa... :P Bra det, hahahaa....

Nu borde jag göra mig iordning. Känns som att den är dagen aldrig kommer att ta slut men det kommer den att göra. Sen ska jag slappa i soffhörnet och kolla på "Grannfejden" Hahahaa.....nu skulle Ola höra mig. Officiellt hatar jag "Grannfejden" men när han inte är med så kollar jag på det ändå :P
My little secret^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback