7/11 2009: i mörkret med mig

Hahahhaa....jag trodde att det var den 6:e idag, kollar på datorns "kalender" och ser att det är den 7:e. "Va fan!" tänker jag och börjar lägga pannan i åh så djupa veck innan jag insåg att klockan är över tolv = ett nytt datum! :P Jag har järnkoll alltså. Eller är det hjärnkoll? Har alltid tolkat det som järn som i metallen. Whatever....Jag tror jag börjar bli övertrött så det är bäst att jag håller detta så kort som möjligt.

Slappat, diskat, packat typ hela dagen. Tog tåget till Norrköping med familjen (mami, Gemma, Jessica + parvel i magen) vid fem och kom hit till Norrköping halv åtta. Tog spårvagnen till Maggie (aka moster) där det väntades god mat och gott sällskap. Har bara suttit och pratat tills elva och barnen lekte. Nu så har jag kollat klart på "Stardust" som jag började kolla på tåget. Är så jäkla gött att kunna titta på film på tåget. Tiden går så sjukt mycket fortare.

Nu så ska jag sova och imorrn väntas barnfri shoppning i Norrköpings många härliga gallerior (stavning?).
Bye




P.s Och för alla er som undrat vad Louise sover i så kan jag meddela att det är en enorm, schleten, gammal festivaltröja. Sexigt eller hur? xP


Kommentarer
Postat av: Tård Yvel

Det heter järnkoll för att järn är en hård metall-den är hård/solid..Därav järnkoll :)

2009-11-08 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback