5/11 2009

Hello there, people!
Är hemma nu efter en mycket rolig dag. Började med en föreläsning som var som vanligt seg och ganska värdelös med OH som var för liten att läsa och halvtimmes diskussioner (= läsa metro och snacka skit), efter jag och My hörde att hon tänkte lägga ut power point på nätet så sprang vi ut ur salen snabbare än kameler till en oas.
Vi gick på stan lite och käkade en underbar lunch på Fontana di Trevi. Jättegod parmalindad kycklingfilé med fetaoströra och klyftpotatis. Så fruktansvärt gott! Måste definitivt försöka mig på det hemma :D

Köpte hörlurar och en slags grenkontakt till hörlurarna som gör att jag kan ha två hörlurar till datorn. Planerade nämligen att ta med mig datorn till Norrköping så jag kan kolla på film på tåget. Skulle nog vara ett x2000 tåg så jag hoppas att eluttag finns. Annars lär mitt batteri dö ganska snabbt.


Kollade även in My och Eriks nya lägenhet som var otroligt fin. Jag vill oxå ha en tvåa! Så jag börjar pressa Ola nu om att flytta ihop. Skulle inte vara helt fel med en stor fin lägenhet :D Kan säga att min lägenhet krympte lite efter man såg den :P

Imorrn har jag egentligen föreläsning men jag tror jag skiter i den. Skulle vara gött med sovmorgon speciellt eftersom jag är borta hela helgen. Man sover ju liksom inte hur länge som helst när man sover hos någon annan. Jag får ta helg nu istället så jag får en helt ledig dag.
Längtar bara efter att sätta mig på det där tåget och slappna av. Är så himla ressugen trots att det innebär att jag och Ola inte kommer att ses förrän nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback