26/11 2009

Gud vad härligt att solen skiner! Ola väckte mig imorse vid nio för hans skulle till skolan, jag ryter "Släck lampan innan du åker!", han fattar ingenting och säger "Vilken lampa? Jag har inte tänt någon lampa", jag häver mig ur sängen och kollar ut mot fönstret och pekar anklagande. Då var det ingen lampa tänd utan det var solen som sken så starkt att jag trodde att det var en lampa. Hahahaa....vem är pigg på morgonen? Har ett fantastiskt morgonhumör^^

Nu ska jag springa över till mami och fixa med julgrejerna och betala räkningar. Sen ska jag julpynta som en galning här hemma. Kanske blir det en tur till Bergvik senare i eftermiddag/kväll. Kom på att jag måste köpa "dricka" till imorrn. Eftersom jag hade en tenta imorrn som jag helt hade glömt bort. Den tar nog inte så läng tid men den börjar två och jag har en känsla av att jag inte kommer orka åka till systemet innan ett imorrn. 

Det är en läkemedelsräkningstenta :P


Nu ska jag gå,

See ya when I see ya!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback