21/11 2009

Hej på er!
Hade ingen lust att uppdatera igår, hände inget speciellt heller. Jag hade sovmorgon som bara den, träffade Frida och gav tillbaka vattenpipan som stått hemma hos mig sen vi festade för några veckor sen. Borde verkligen skaffa mig en vattenpipa. Finns det något mer gött än att sitta på balkongen en varm sommarkväll med en kall corona med mycket lime och en vattenpipa. Bara sitta och slappa och lyssna på bra musik :D Heaven!

På eftermiddagen så åkte jag till Ola och vi hade en mysig hemmakväll. Idag så har jag, Ola, Olas pappa och Johan (Olas bror) varit på Napoli i Haga och firade att Johan tagit körkort. Så jag åt en fet pizza och drack en massa cola. Nu sitter jag hemma hos Ola med hans dator och slappar en stund och kollar på "The heartbreak kid". Ola är ju på bastu som vanligt. Men jag och Olas pappa har gjort upp en plan att vi ska baka nästa gång Ola har bastu så jag slipper sitta här och inte ha något att göra :P 

Var och köpte lösgodis på ICA förut. Jag som nästan aldrig äter samt köper godis köpte lösgodis för 30 spänn! Så nu får jag verkligen käka tills jag svimmar :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback