15/11 2009

Hej igen!
Är hemma in the Karlstad igen och ska strax göra tacogratäng. Måste ju ha matlåda med mig de här dagarna som jag har praktik. Var en jättemysig helg i Kil. Vi gjorde inte så mycket men jag lyckades med konststycket att se fyra filmer igår. Det säger lite om hur mycket tid jag spenderade i soffan. Såg en ganska läskig zombiefilm på canal+. "Rec" (som i record) tror jag den hette, en spansk skräckis som var lagom ruggig för min del. Jag är ju så fjantig annars när det gäller skräckfilmer. Det var lugnt ända till slutet där en jätteläskigt anorektisk zombie (som var vrålhungrig) kom och mördade folk. Gissa vem jag kommer att drömma om inatt?
Sen såg vi "Låt den rätte komma in" (som jag tror Ola tyckte var skrämmande, själv blir jag bara besviken. Boken är hundra gånger bättre!), "Fool's gold" och "Lovligt byte". Var en riktigt mysig filmkväll :D
Chokladpuddingen satt inte fel heller xD

Idag slappade jag hos Ola, åkte hem och åkte till IKEA med mami, papi och Gemma. Kollade runt och såg att de redan håller på att rea ut lite julgranskulor m.m. Det är ju inte ens december än!

Jajaja......Har köpt ett nytt sköljmedel som ska vara lite mer sensitive för min hud. Tror att mina hudproblem på senaste tiden kanske beror på sköljmedlet och inte p.g.a. min hudkräm som jag först trodde. Hoppas det blir bättre för jag håller på att klia ihjäl mig. Men tycker det borde vara någonting som har med kläderna att göra eftersom det är bara där jag har kläder mot huden som jag får utslag. Händer, fötter och ansikte är tack och lov besparade från klieriet :P

Boo-hoo.....!

"fint" rött märke p.g.a. mitt kliande

Nu ska jag laga mat, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback