14/11 2009

Hello hello!
Sitter i Kil och skriver ett litet inlägg. Träffade äntligen Ola igår och kommer vara här resten av helgen. Igår låg vi bara och myste i soffan och kollade på "The Inglorious Bastards" orginalversionen som enligt mitt tycke inte hade någonting med den nya att göra. Blev grymt besviken. Tycker att den nya är hundra gånger bättre!

Idag så har jag försökt ta en sovmorgon men jag hade en äckligt pigg Ola som störde min sömn hela tiden som tyckte att jag skulle gå upp. Så jag fick kämpa för sömnen!^^
Så idag har vi vandrat runt halva Kil för att vi skulle hem till Olas pappa och hälsa på och träffa Casper (dalmatinen) igen. Casper blev jätteglad att se oss! :D T.o.m. mig! Han tycker inte om mig så mycket annars....Är nog mer en killhund.

Nu är Ola iväg och bastar och jag sitter kvar i lägenheten och kollar på tv. Inte det mest roliga men vad gör man inte för sin kille? Han kommer väl snart hoppas jag :P
Sen blir det lördagsmys med hemmagjorda hamburgare och chokladpudding :D Happy days!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback