13/11 2009

Fredagen den 13:e idag....Det är ju typ den tredje-fjärde fredagen den 13:e iår ju. Konstigt...? Men vissa år kanske vi inte har några och vissa år har vi massor. Än så länge så har jag inte haft otur iaf :D

Idag är jag ledig och det känns jätteskönt, snart ska jag äta en lugn och lång frukost med mamis nybakade bröd (som jag fjäskade till mig igår), proviva hallon/granatäpple och löskokta ägg. Ska bli supergott :D Det är det som är så skönt med helg för då slipper man stressa igenom frukosten. Man kan verkligen ta det lugnt och njuta.

Efter det tänkte jag duscha och göra mig iordning sen åker jag nog till Bergvik en stund och kollar omkring.
Sen vid fem ska jag äntligen åka till Kil och träffa Ola igen. Kommer nog vara där hela helgen (who can blame me?^^)  men jag tar nog med mig datorn :D Han ska ju fortfarande basta på lördag så jag måste ju har något att underhålla mig med när han är borta :)

Känner på mig att det här kommer att bli en bra dag. Blir nog högklackat t.o.m. jag som aldrig har på mig det annars men idag känns som en speciell dag. Jag är lyckligt idag :D
 
Dessa skulle inte vara helt fel. I'm in love :D
De här är från HM, 299 riksdaler får man ge för dem. Får kanske ta och lägga upp dessa på önskelistan ;)
(pssst....strl 39^^)

Nu ska jag fixa frukost, bye!

Kommentarer
Postat av: Marie.

gillar hårfärgen. ha det fint!

2009-11-13 @ 16:50:13
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback