1/11 2009

Idag så är jag smått bakis :P blev lite för mycket igår, fast på ett bra sätt! Jag hade så sjuk kul :D Vi var dock inte på Killingen, vi var på en maskeradfest i Fagerås. Såg alltså Fagerås by night för första gången ;)
Det var några vänner till Ola som hade lånat en lokal som dom utsmyckat med lite spöken, spindelväv m.m. Var jättemysigt :D
Jag drack lite för mycket, dansade lite för mycket och pratade lite för mycket men jag hade skitkul xD Det var länge sedan jag hade så kul på en fest :D
Åkte hem vid tvåtiden och somnade direkt :) Vaknade imorse med dunderhuvudvärk men det var inget som en panodil inte kunde ta kål på. Så livet leker.

Ola åker till Munkfors idag och vi kommer inte ses på 2 veckor. Känner mig ganska lugn för tillfället med jag vet att jag kommer att få lite ångest ikväll när sängen bara blir större och större.... men jag har förberett med två hyrfilmer och mos och ugnsfalukorv. Har verkligen blivit mitt nya favoritval när det gäller comfortfood.

 

Nu ska jag nog kolla upp bussarna för jag ska nämnligen åka till Burger King och käka bakismat :D Det får man nämligen göra när man är bakis^^

Bye

 


Kommentarer
Postat av: Marie.

Hej Louise. Blir ofta så glad av att kika in här. Du verkar lycklig? Hoppas det:)



stor kram Marie.

2009-11-01 @ 17:12:37
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Loooiz

Jag är läskigt lycklig för tillfället, hoppas du är det oxå! Du fårtjänar det :D Blir alltid så glad när du kommenterar xD

2009-11-01 @ 17:21:23
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback