Vill ha helg!

Halloj, halloj...
Sitter och väntar på att klockan ska bli nio och jag kan ta bussen till Kil. Saknar min Ola.....
Idag har jag varit på ännu en föreläsning och tagit mig igenom den levande. Jag börjar gilla den här kursen, känns mer konkret och som att vi faktiskt kommer att ha användning av det vi får lära oss.
Fikade med Pjöppen i eftermiddag och det var jättekul. Pratade gamla minnen och gjorde upp helgplaner. Ska nämligen ta en riktig, galen arenakväll på fredag. Som på den gamla goda tiden :D
"Råkade" lägga undan en jättesnygg klänning på monki oxå....det var ju inte alls meningen^^
Äh.....vem behöver mat den här månaden :P

Vill iaf att det ska bli helg någongång!


Jag och My på en pub i höstas. En av de roligaste kvällarna i mitt liv :D
Kommer du ihåg engelsmännen, My? Hahahhahaaa...såklart vi är irländska....^^

Kommentarer
Postat av: My

Verkligen underbar utekväll :) Dags för att gå ut och ta en öl igen känner jag xD Pubafton? :P

2009-05-09 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback