Uppdatering

Hej igen!
Kom på att jag har inte har berättat hur det gick med lägenheten. Left you hanging :P
Jag var och tittade på den i måndags med typ alla jag känner, först Jessica, sen Jessica och Gemma (Gemma ville också se den), sen kom My och tillsist mami och papi. Roligt att se att det finns så många som är nyfikna och intresserade om hur jag bor/eventuellt kommer att bo.
Iaf jag såg lägenheten och det var love at first sight! Den var perfekt! Jag började möblera den i mitt huvud och den var så snygg! Har t.o.m en balkong i hyfsad storlek :D där kan man sitta många underbara sommardagar.
Efter jag sett den med mami och papi så hade jag bestämt mig och damdadaddam.........Jag tog den! :D:D:D
Jag är nu stolt innehavare av en vacker etta på 38 kvadrat på Våxnäs! Hihihihihi......Får nycklarna den 1/4 och flyttar den 4/4
såhär ser den ut: 

Jag har blivit med lägenhet :D 

Kommentarer
Postat av: pörnill

Härligt härligt! Vuxenpoäng plockas ;D

2009-03-19 @ 21:47:44
Postat av: Anonym

Gratulerar! :D

2009-03-20 @ 19:16:57
URL: http://annakonstaterar.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis! :D

2009-03-21 @ 20:25:59
URL: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback