Magi

Kings of leon är nog ett av världens bästa band. Det ryser i mig när jag hör dom, inte bara vanlig "det ryser och huden knottrar sig" utan det ryser i min själ. Calebs röst gräver sig in under min hud och in i mitt hjärta. Detta är kärlek (i nästan lika hög grad som Oasis)

Njut!


Kings of Leon "Use somebody"

I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces fill the places I can't reach

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you
And all you know
And how you speak
Countless lovers undercover of the street

Kommentarer
Postat av: Anna

A verkligen sjukt bra! :D älskar dem!



Hoppas allt är bra med dig louise! / Anna

2009-03-07 @ 18:36:57
URL: http://annakonstaterar.blogg.se/
Postat av: Anonym

fucking twat

2009-03-09 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback