I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!!!

Hahahhaaa.....för dom som inte redan har gissat det så tittar jag på "snakes on a plane" på 5:an. Är så sjukt bra. Är perfekt för mig nu då den inte är ett dugg komplicerad. Titeln säger allt, äkta Hollywood-action :D
Är iaf sjukt trött, har pluggat nästan hela kvällen och vill inte höra ett ord till om DNA, kolhydrater, citronsyracykeln och mikrovilli! Vill bara bli lite hjärndöd för tillfället. (Jag är så trött att jag var nära på att skriva citron med s)
Hoppas bara att jag får G på tentan imorrn, det är inte omöjligt att jag kuggar då jag pluggat ännu mindre nu än sist. Men ibland går det bättre för mig när jag pluggar mindre och kvällen innan (*host* hela gymnasiet *host*), jag vill bara få det gjort.
Nu får det vara för idag, jag ska bara kollapsa lite i min säng nu och hoppas att min ryggvärk går över.


(förresten, får man svära i bloggen? :D)

Wish me luck imorrn! :D
Bye!

Kommentarer
Postat av: My

Såg också filmen..

2009-03-07 @ 18:35:25
Postat av: Linn

Lycka till :D

2009-03-08 @ 20:44:55
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback