Flytten nalkas

Förresten.....Om en vecka sitter jag i min nya lägenhet alldeles nyinflyttad :D
På onsdag får jag nyckeln och på lördag går flyttlasset, det är inte en dag förtidigt då min kära mors vardagsrum håller på att kvävas av alldeles för många möbler och mitt rum nu består av en säng, en fåtölj och en massa flyttkartonger och svarta sopsäckar :P
Dock är det fortfarande mycket som ska fixas, fattade inte hur mycket det var egentligen, måste ringa till besiktningesmannen och hojta till för det fattas en glashylla i mitt kylskåp (inte för att jag kan fatta hur man kan missa det när det är ens jobb att hitta fel....), fixa hemförsäkring och betala adressändringen. Tycker det är otroligt dumt att det är uppbyggt så att själva adressändringen inte kostar någonting men eftersändningen kostar skjortan, och om man vill få sin post så måste man fixa eftersändning. Tycker det är lite styggt av dom att sätta in sådana "smygkostnader".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback