Sittin' in the kitchen....

......and drinkin' some wine. Jag börjar bli en riktig bag in box mamma :P Fast jag har ju ingen bag in box.....Räknas det då? Kanske skulle skaffa mig en sådan...? Hmmm...
Anyway, sitter inte och gör värst mycket faktiskt. Har lite tråkigt. funderar på veckan som kommer. Imorrn så ska jag klara av konststycket att vara hemifrån från 9-18, kommer nämligen någon människa hit och ska rensa ventilationen och jag hatar att vara hemma när folk gör sånt. Känns som om jag borde hjälpa till eller något, "ska jag räcka dig skruvmejseln? Vill du ha té?" såna saker, trots att jag inte kan ett skit om ventilationen och hur man rensar den.

Var och röstade för första gången idag oxå. Det var lite kul. Synd bara att det blev EU-valet som blev det "första valet!". Får vänta till nästa höst innan det känns som "på riktigt". Då känns det som man gör mer skillnad. Tvivlar på att Sverige har sååååå stor makt i EU även om vi ska ta över ordförandeskap eller vad det nu var...

Var även på öb och hittade lite roliga grejer, var på coop på hammarö (the hood xP) och var sedan på max med My. Har alltså varit en riktigt rolig dag :D

Är bara så fruktansvärt partysugen (what's else is new?). Tänkte höra om någon har lust att gå ut och shacka ass på lördag? Nöjes eller arena? Eller något annat? Var ett tag sen jag var ute nu och pirret börjar komma att gå ut och
vara galen xD




Syns det att jag är jävligt sugen på en bartenderutbildning?

Kommentarer
Postat av: My

Nu blev jag sugen på drinkar...Tur att jag kan ta mig till systemet nu mer:D Det är ju så sommar med en iskall drink i ena handen! Den med jordgubben som dekoration ser helt sjukt god ut..herregud jag drägglar snart..

2009-06-08 @ 09:59:26
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback