Born to be alive!

Denna låt är helt fantastisk, jag vet inte hur många gånger jag och Pjöpp har suttit i bilen och sjungit och dansat till denna låt. Jag blir bara lycklig när jag hör den. Kan inte vara deppig när jag lyssnar på den xD
Det blir inte direkt värre av att videon är gjord när musikvideos var i sin linda. Jag tror inte ens MTV var uppfunnet då. Men det hindrar inte Patrick Hernandez från att göra en. Helt sjukt dålig video. Så dålig att den blir bra^^
Vill bara skratta när jag ser den xP

Varsågod! Njut! :D


We were born to be alive
We were born to be alive
Born born to be alive
Born born to be alive
Yes we were born born born
Born born to be alive

People ask me why
I never find a place to stop
And settle down down down
I never wanted all those things
People need to justify
Their lifes lifes lifes

Yes we were born born
Born to be alive
Born to be alive
Yes we were born born born
Born to be alive

Denna låt kommer jag garanterat att lyssna på imorrn när jag firar att jag gjort min tenta. Då blir det Parthey!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback