Fluffins

Nu sitter jag och har lite lätt panik inför imorrn. Ska nämligen baka fluffins. Många fluffins. Det är ju något som jag har gjort förut men aldrig i mitt pyttelilla kök. Eller det förtjänas ju inte ens att kallas ett kök, kokvrå rättare sagt. Med en ugn som är hälften så stor som mamis. Det är ju i mamis kök som jag tidigare bakat dessa ljuva skapelser. Men detta ska nog gå.....I värsta fall får jag köpa med mig en såndär fejkpaj. Ni vet en såndär som är två påsar i en, i ena påsen är det bär och i andra så är det smuldeg. Åt det idag då jag verkligen inte orkade baka och jag avr sjukt sugen på paj och den var sjukt god! Nooom nooom^^ 
 
Äsch, jag vet inte vad jag skriver om längre. Är trött och borde sova. Anledningen till att jag ska baka dessa fluffins är att jag ska hem till My och Erik imorrn på lite spelkväll. Ska bli sjukt kul! xD Jag älskar brädspel!


Hihihihi.....


Nu ska jag sova. Godnatt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback