Dagen

Sitter i köket och undviker mitt enorma diskberg. Har gett mig själv tydliga instruktioner att jag inte får öppna chipspåsen innan jag diskat. Ibland måste man vara hård mot sig själv! Men det är inte roligt.....

Idag har jag käkat lunch med My, shoppat (trots att jag inte borde) och fått ruskigt ont i fötterna. Shoppade ett par dretsnygga svarta jeansleggings på gina. I löv! :D Sitter som ett smäck och kostade bara 199 svenska riksdaler. Tog även ett besök till amore, en "erotikshop" eller vad man kallar det, hahahaha.... Hittade lite smått och gott bland annat ett par skitsnygga, skyhöga platåpumps som skulle platsa på även den kräsnaste strippa men det blev inget inhandlat. Trots att skorna var på rea kunde jag inte rättfärdiga de 350 kronorna då de var så höga att jag förmodligen skulle bryta ankeln ifall jag trampade snett i dem. Men grymt snygga iaf...^^

När jag kom hem så jag att jag hade fått ett avi från posten. Min klänning jag beställde igår hade kommit. Ovanligt snabbt jobbat! Jag sprang iväg till affären och hämtade ut paketet samt hyrde några filmer. Får bli lite filmkväll ikväll. 
Klänningen var snygg men vet ej riktigt när jag ska använda den. Får se......Funderar på kanske när jag och pojkvännen firar 1 år. Är tänkt att vi ska gå ut och äta på någon restaurang så får se om det blir då....

Klänningen jag beställde

Nej, nu måste jag diska. 
Bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback