Trött, så trött!

nu sitter jag som i koma framför datorskärmen. Jag orkar snart inte skriva mer.......Vill inte. Vill bara sova. Eller bada. Eller sova i badkaret. Det kvittar. Orden blir bara svårare och svårare att hitta. Tack och lov för words synonymfunktion!
Nu kommer här en låt från ett band som en kursare till mig tipsade mig om. Hon varnade att dom kunde bli beroendeframkallande och det är dom. Sitter och lyssna på den här låten som i hypnos medan jag skriver.
(det skadar ju inte att sångaren är så snygg som det vattnas i munnen :P)

Kings of Leon "sex on fire"

Lay where you're laying
Don't make a sound
I know they're watching
They're watching

All the commotion
The kitty loved pain
Has people talking
They're talking

You
Your sex is on fire

Dark of the alley
The breaking of day
Head while I'm driving
I'm driving

Soft lips are open
Them knuckles are pale
Feels like you're dying
You're dying

You
Your sex is on fire
And so
Were the words to transpire

Jag låter deras ord tala istället för mina

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback