Min dag

Hej!
Idag var lyckans dag. Jag har fått pengar. Yaaaaay!!! Så jag har shoppat alldeles för mycket (som vanligt...). Föreläsningen som jag var på idag slutade tre timmar för tidigt. Skulle ha slutat 12.00 men vi slutade typ kvart över nio. Inte helt fel men tycker att dom borde planera tiden bättre. Studiegruppen vi skapade verkar vara jättebra :D
Eftersom vi slutade så tidigt så åkte jag och My till stan och shoppade halvt ihjäl oss. Shoppaholics som vi är xD
Om en stund ska jag och My åka och träna. Ska provträna på KAUIF tror jag det heter. Man får testa på ett pass gratis den här veckan. Ska bli skitkul och är det så bra som jag tror det är så blir det nog ett gymkort. Dom har en massa pass där som areobics, spinning, styrka, box, dans och kampsporter. Låter superkul! Idag ska vi på ett styrkepass och vi kommer nog att dö av utmattning. Jag vet inte ens om jag har muskler. Dom är nog förtvinade vid det här laget :P Ska iaf strax byta om och ha mig.
Här kommer lite bilder på dagens shopping:
     
Lite grejer.... Köpte en plattång på Åhléns för 199 kr. Har ingen bra så jag tänkte, why not? Och den var skitbra! Blev jättesnygga lockar och med en halv sprayflaska i huvudet så tror jag att det håller ganska bra :) Tyvärr så måste jag sätta upp det innan träningen ikväll. Tänker inte vara så där fjantig och träna i smink och värsta håret. Kommer bli svettig och äcklig iaf. Får se om jag orkar locka det imorrn...
  
Jag och mitt fina hår :D 

Nu ska jag gå och byta om, vi ses bloggen! 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Plattång för lockar? Är det bara jag som tycker att det låter lite... motsägelsefullt? :)



Gillar de högklackade skorna. Mkt fina.



Sitter idag fast i språkträsket. Försöker hålla mig flytande, men sjunker som den berömda stenen. Har alldeles för mkt att göra. Typ 200 sidor att läsa till imorrn. Nåja, jag har hela dagen på mig. Det ordnar sig.



kram!



Ystran

2009-01-22 @ 10:47:03
Postat av: Pörnill

Får spara lite pengar till GBG shopping jö ;D

2009-01-22 @ 19:07:45
Postat av: Looiz

Hahahahaa....såg inte ens att jag skrev plattång, det var ju en locktång som jag köpte. Men man kan faktiskt locka håret med en plattång, tro det eller ej :D

2009-01-23 @ 17:05:05
Postat av: Marie.

yes riktigt fint hår ju Louise:)

2009-02-07 @ 15:28:26
URL: http://mmmmm.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback