Första dagen på mitt nya liv

Tjipp o'hoj!
Idag började jag läsa till sjuksköterska :D Det var underbart! xD I löv it! Det enda jag ville var att börja med föreläsningarna direkt, men det var en massa information så det gick inte. Tyvärr kunde jag inte vara med på nollningen för jag hade inte råd. Dumma csn! Snabba på lite!
Men det blir kul ändå. Folk verkar trevliga och till min stora förvåning så var åtminstone en tredjedel av gruppen killar. Jag i min stenåldersbild av sjuksköterskeyrket tänkte att det skulle vara bara tjejer förutom en ensam lite stackare till kille som inte visste vad han skulle hitta på. Jag är så glad! Det blir mycket roligare med killar i gruppen xD
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska nog ta mig något att dricka och bädda ner mig i soffan :D

Jag ska avsluta med ett klipp jag snodde från Linn (sorry Linn)


Är det roligaste jag någonsin sett. Nu fattar jag varför killar gillar öl så mycket xD
Kolla killen längst till vänster ca 00.20 in i filmen. Han är så gullig med sina små klappar :D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback