Här igen

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Har dock inte varit borta i fysisk mening men ni vet nog vad jag menar. Har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om....Jag bara pluggar, umgås med pojkvännen och försöker hinna med allt. Spännande va? Idag har jag varit på en föreläsning om etik. Det var mycket intressant. Trodde det skulle bli tråkigt med en massa "lita-på-varandra"-övningar och "lära-känna-varandra"-övningar (ärrad av Carinas behandling på gymnasiet) Men det var superroligt. Vi lyssnade på föreläsaren ett tag sen fick vi diskussionsfrågor och så diskuterade vi dom i studiegrupperna. Jag som älskar diskussioner var glad men samtidigt lite rädd. Det är alltid spännande att diskutera saker med människor som man knappt träffat förut. Man vet aldrig vad dom tycker och om någon kommer att hugga en i halsen (bildligt talat^^) om man uttrycker sig för starkt. Men jag tror att jag var rätt lagom i diskutionen annars har jag en tendens att ta över den helt :P Tur att My är där och ger mig lite mothugg ibland. Annars tycker jag oftast att folk är lite fega med att säga emot ibland.
I helgen så blir det FF (gud vad fjortis jag känner mig....) men tyvärr blir det nog lugnt. Är ju final i "på spåret"^^
Andra bullar blir det då jag äntligen masat mig ner till Göteborg. Då blir det party eller hur Pörnill? Can I get an amen on that?! xD

Nu så ska saldot kollas och se om jag har råd med en kaffe imorrn :P

Först en ny låt som jag börjar gilla extremt mycket. Dock gillar jag inte videon så mycket. Känns lite som "det här är min första video och jag vill ha med så många halvnakna tjejer som möjligt som jag får hångla med" Men han som sjunger är lite söt ändå :P

Erik Hassle "Hurtful"


Bye mina små kycklingar :D

Kommentarer
Postat av: Pörnill

2009-02-19 @ 13:50:23
Postat av: Pörnill

Mitt AMEEEN försvann, men här kommer ett till då!

AMEEEEEEEEN!

Never ending parthey 8D

2009-02-19 @ 13:51:45
Postat av: Loooiz

Yeeeeeeeaaaayyyy!xDxDxD

2009-02-19 @ 17:40:27
Postat av: p to the e to the r to the n...

Ja, du får komma ner hit snaaart tycker jag 8D

2009-02-22 @ 11:58:32
Postat av: jaag igen

kolla din fejsbok mail 8D

2009-02-23 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback