En till lista

Namn: Sandra Louise Isabel Bredberg

Piercingar: Bara i öronen sålänge. Fler är planerade

Tatueringar: Inte än

Längd: 165 cm

Skostorlek: 38/39 (beror på skon)

Hårfärg: Just nu ljusbrun/mörkblond

Fräknar: Ibland på sommaren

Motto: Öhh....ingen aning. Snor papis "Carpe Diem"

 

Kär? Jupp

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, Göteborg, mysig by i England, Paris, Ibiza, Kapstaden, Mumbai, you name it :P

Tycker du att du är attraktiv? För det mesta, har mina fuldagar och snyggdagar som alla andra

Dricker du? Jupp, mest när jag går ut men ett glas vin slinker ner då och då. Helst i goda vänners sällskap :D

Röker du? Feströker, ibland mer på sommaren på min balkong

Vilket schampo använder du? Just nu Herbal Essenses för torrt och skadat hår (mitt frisörshampoo har tyvärr tagit slut :( )

Vilken parfym använder du? Öhh...någon jag fick av min moster, kommer inte ihåg vad den heter. Någon fruktigt.

Vad är du rädd för? Våldtäktsmän, psykopater, mördare, spindlar, att någon jag älskar dör...

Gillar du att tvätta? Nej, det kan vara ok men jag gör hellre något annat på min fritid.

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar älskar älskar!!!! Berg-och dalbanor är det bästa som finns!!!! xD

 

Senaste...

Filmen du hyrde? "Taken" och "Beowolf"

Filmen du köpte? "Drömmarnas horisont" hahahhaa......tjejfilm :P

Låten du hörde: Hmmmm....."Umbrella" med The Baseballs.

Låten du laddade ner? Har faktiskt aldrig laddat ner något själv. Har aldrig riktigt fattat hur det funkar :P *Skäms*

Personen du ringde? Ola

Personen som ringde dig? Jessica

TV-program du såg? Anna Ankas jul

Person du tänkte på? Ola

 

 

Favorit...

Låt: Gud vad svårt! Har så många.....Just nu är nog "Happyland" med Amanda Jenssen

Sak att göra: Festa, mysa med Ola, busa med Gemma m.m.

Sport: Är dans en sport? Hockey och friidrott kan jag kolla på om jag är tvungen

Dryck: Cola, Trocadero och té

Kläder: Jeansleggings och klänningar

Film: Beror på vad jag är sugen på, "Love Actually" om jag vill ha kärleksstämning och mys, "Gladiator" om jag vill ha spänning+storfilm, "En geishas memoarer" om jag vill se en vacker och stämningsfull film, "Shrek 2" om jag vill skratta :D Alla Bondfilmer funkar bra i alla lägen!

Bil: Jaguar E-type

Serie: "True Blood"

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Hahaha....mer gånger än jag kan räkna!

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Har försökt men jag är usel på att ljuga (= noll pokerface) så jag undviker det då jag inte kommer undan med det.

Varit i slagsmål? Nej, inte än iaf. Hoppas att jag slipper det.

Blivit arresterad? Nope, har en god relation med poliskåren än så länge :D

Träffat någon från internet IRL? Tror det, kommer inte ihåg (förutsätter att det menas folk som man träffade på internet från början)

 

Antal...

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? 0 men det har varit påväg några gånger...

Hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning. Folk vars hjärtan man krossat kanske man inte har så bra kontakt med. 1 kanske?

Tjejer du kysst? Hahahaa....det skulle ni bra gärna vilja veta va?!^^
Killar du kysst? Hmmm.....femton som jag minns^^
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Pernilla är det enda som jag fortfarande är vän med, flera är vänner på facebook men det är inga som jag umgås med.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet ej, mami har sparat ett utklipp ur typ NWT från när jag var typ fem eller något och svarade på någon fråga, typ "Tycker du om choklad?". Födelseannons oxå så typ 2 ggr?

 

Senaste...

Boken du läste? "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Skitbra bok! Är inne i en självbiografiperiod nu.

Personen du fick e-mail av? Hemligt! (julklappsrelaterat)

Personen du fick brev av? Telia.

Personen du fick sms av? Liselott

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår då papi fyllde år

Saken du köpte? presentkort till papi i födelsedagspresent.

 

 


Vad har du gjort idag? Slappat.
Var det kul? Ja, det var det. Skönt med lite lugn och ro. Har varit stressigt de senaste dagarna.

Brukar du svära mycket? Jag svär i typ varannan mening, dock väldigt omedvetet.

När stiger du upp på morgonen? Om det är skola ca halv sju. Annars elva, halv tolv.

Vad har du på dig? Gråa, korta Betty Boop sovshorts och ett grått och ljusgult linne.

Vad ska du göra ikväll? Kolla klart på "White chicks" sen sova.

Vad är du allergisk mot? Inget, dock tror jag att jag är överkänslig mot mitt sköljmedel. Köpt sensitive hoppas det funkar (håll tummarna!)

Var har du ont? Lite i huvudet just nu. Annars är jag smärtfri för tillfället.

Använder du hårspray? Jupp, dock bara när jag går ut eller lockar håret. Håret brukar hålla sig ganska rakt ändå utan hårsprej.

Kan du stå på händer? Nej, har aldrig kunnat. Har däremot kunnat hjula men det är oxå en förmåga jag tappat. Dock är mina kullerbyttor fenomenala!


Håkan Hellström eller The Ark?
The Ark

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? För mycket

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Allt möjligt, helst låtar med lite text. Värsta jag vet att stå och shaka till techno eller house som bara låter untz untz untz....osv.

Stockholm är....Tråkigt och stelt

Göteborg är...Underbart och härligt!

Kan du sjunga? Inte för fem öre, mitt partytrick är att göra en perfekt imitation av Johnny Cash^^

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Hur många som helst! Brasilien, USA, Italien, Ungern, Japan, Australien, Marocko m.m.

Jag utmanar den som känner sig manad och som orkar :P

Listan är från cosmopolitan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback