Affär

Nu ska jag cykla till affären och köpa chipsen och dippen samt gräddfilen som är ack så nödvändig för att konstruera chips med dipp. Ska hyra en film oxå tänkte jag, har tyvärr inte fått några tips. Är sugen på en actionfilm, funderar på "Taken" med Liam Neeson. Blev tipsad av min kusin att den var bra. Får se om jag lyxar till det och kanske hyr ännu en film. Kanske "Hellboy 2" (förutsatt att jag inte blir alltför skrämd och inte vågar sova, kommer sitta med min tyngsta stekgryta vid ytterdörren och hålla vakt isf), Ola sa att den var jättebra! "Hellboy" första filmen var ju rätt ok, och jag har för mig att det är regissören till "Pans labyrint" som regisserat tvåan? Så den lär ju se snygg ut iaf....

Är det bara jag eller är Liam Neeson snygg! Även om han är kanske lite för gammal för mig :P

Nog med babblande nu. Ska cykla iväg och hoppas att jag inte blir rånad eller överfallen på vägen. Har hört ryktas att våxnäs är jättefarligt på kvällen^^

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback