7/12 2009

God morgon alla morgonpigga där ute!^^
Jag är dock inte riktigt lika pigg, skulle helst gå och lägga mig under det varma täcket igen och krypa ihop till en liten boll. Men, har man föreläsning så har man. Vi går bara till 13.40 idag (tror jag) och vi börjar 9.30. Tur att jag kollade schemat igår så att jag inte åkte dit 8.30 som jag tänkte först! Kollade det igår för att veta vilken sal vi skulle vara i och för att My skulle slippa mina panik sms fem minuter innan vi börjar xD

Ska bli gött att sluta tidigt oxå, ska kanske plugga lite inför ännu en tenta som jag inte klarade, men denna gång börjar jag i tid. Fattades bara tio poäng sist och då pluggade jag i en dag, så två veckors plugg inför nya tentan så borde jag få G!

Har ingen aning om vad föreläningen idag handlar om? Förhoppningsvis handlar den om någonting som vi kan ha användning av på seminariet på onsdag. Omvårdnadsprocessen??? Eller? Koll jag har! xD

Läntar tillbaka till sommarens väder när jag ser den här bilden, skulle gärna slippa kylan och rusket nu!


Nu måste jag göra mig iordning, vi hörs när jag kommer hem, förmodligen :P


Kommentarer
Postat av: My

Undrar vem som sms:ade då istället...

2009-12-07 @ 18:10:01
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: Loooiz

Hahahahaa.....kommer nog aldrig hända att vi båda vet var vi ska :P

2009-12-07 @ 20:08:56
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback