4/12 2009

Nu ska jag försöka vara så snabb som möjligt (för ovanlighetens skull), ska strax ta bussen till Kil för att fira Olas pappa som fyller 50. Har varit på IKEA och köpt en blomma, fick bli en fredskalla efter ett paniksamtal till mami. Tydligen ska de vara ganska tåliga. Blev en turkos/grå trekantig hög kruka till det och lite rött glitter, ser typ ut som sisal (eller vad det nu heter, det som florister brukar ha runt krukan som ser ut som typ färgat halm) fast det var rött och glittrigt. Låter kanske inte som en snygg kombo men tro mig, det blev skitsnyggt. Skulle kanske satsat på att bli florist istället? Hahahaha....

Seminariet gick skitbra, skulle nog t.o.m våga mig på att säga att min grupp var den bästa vid det tillfället. Det andra grupperna var mycket mer tysta och var inte lika relevanta i sina bedömningar.
Tentan gick sådär, som vanligt vill jag inte spekulera då jag har ingen aning om hur det kommer att gå....


Nu ska jag fixa lite sen ska jag åka, bye!

P.s. Vinflaskan är inhandlad tillsammans med en ny öppnare, så det inte blir som sist, eller hur My?^^Hur många tjejer krävs det för att öppna en vinflaska? :P Svar: Minst två och då kommer du ändå få blåmärken samt kork i vinet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback