30/12 2009

Hej!
Ville skriva god morgon men jag insåg att för de flesta är det förmiddag nu. Snart är det eftermiddag och jag hoppas att jag hinner iväg innan dess. Jag bara hoppa in i duschen och göra mig iordning, sen ska jag kasta mig på bussen till Bergvik.
 Tänkte ta en snabbis till IKEA och se om de rear ut julsakerna, sen blir det nog lite lunch och shopping på systemet inför nyår. Ska nog även kolla om jag hittar något snyggt nagellack. Är så sugen på imorrn så det inte är sant. Vill festa festa festa!

Ikväll var jag och Ola inbjudna till genrepet (?) för cabary på scalateatern. Ska bli jättekul :D Har aldrig gått på det så det blir en ny upplevelse!

Nu ska jag se om jag kan ta mig in i duschen ensam eller om katten Sickan följer med in. Han är lite "mammig" så han följer efter mig överallt och klättrar upp i knät så fort han får chansen :) Mysig katt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback