29/12 2009

Nu sitter jag i soffan och kollar på "Legally blonde", har sett den så många gånger att jag tror att jag ska sätta på en film istället. Köpte "Dumpad" igår så den ska jag nog se. Sen blir det några avsnitt "True Blood" .

Idag har jag varit på stan med My, först träffade jag upp Ola och fick agera smakråd då han skulle köpa ett par chinos. Efter det så träffade jag My och vi tog en tur på stan innan vi satte oss på Wayne's och fikade lite, hade saknat deras chai latte.

Hittade en perfekt nyårsklänning! Hittade även ett par jättefina stövlar/stövletter (?) på rean på Din Sko. Perfekt till vardag och fest (om man nu orkar traska omkring i 11 cm klackar till vardags :P)

LGD - Little Grey Dress

Nu har jag katten Sickan hemma hos mig och han busar omkring som vanligt. Han låg en stund i mitt knä men nu är han rastlös igen. Han har lekt lite med sin boll han fick i julklapp av mami xD

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback