26/12 2009

Hej igen! Idag är det annandagen och jag har varit på mellandagsrea. Det var ok men jag känner att jag börjar bli lite för gammal för att vandra omkring med folk överallt. Det blir så trångt att man knappt kan andas.

Hittade dock några guldkorn:

Snygg topp från HM för endast 50:- gillade den så mycket att jag köpte den även i mörkblå och svartrutig :D


Gillade verkligen den här klänningen från HM. Dock köpte jag den inte....Snygg partyklänning iaf


Blev jättesugen på den här klänningen på Kappahl men jag köpte den inte, skulle vara perfekt på nyår! Får se hur jag gör med det.....

Nu ska jag kolla på en bondfilm och sen sova. Imorrn ska jag, papi, mami och Gemma åka till Molkom för att hälsa på Mona och Nils. Ska bli mysigt :)

Efter det blir det nog en tripp till Kil :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback