21/12 2009

Nu ni ska det bli fart i huset! Nu ska Louise dra fram dammsugaren så det bli rent och fint i lägenheten igen. Ska även torka golv och dammtorka samt tvätta om det finns en tvättid. Hoppas bara katten inte är rädd för dammsugaren :P

Sen ska jag gå och hämta ut ännu ett mycket spännande paket med topphemliga julklappar! Som jag får roa mig med att slå in :D Älskar att slå in julklappar! Funderar på att bryta mig in hos mami och sno lite snyggt papper som jag kan skriva julrim på. Dock är jag inte så ambitiös att jag hittar på rimmen själv. Är alldeles för lat och har för dålig fantasi för det. Men det är ju tanken som räknas! :D
Allt detta ska ju göras med julmusik på högsta nivå som man kan skriksjunga till. Mina grannar kommer att hata mig efter det här^^



Vi ses sen!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback