20/12 2009

Klockan är över tolv men jag envisas med att det är söndag fortfarande :P

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sett på halvkassa julfilmer på tv (bara för att få julkänsla) och gosat med katten. Har även tänt det fjärde ljuset eftersom det är den fjärde advent idag :)

Imorrn tänkte jag ta en slappdag med städning och tvättning (om det finns en tvättid) högst på listan. Blir även lite sofftid med några Bondfilmer lånade ur pappas samling. Inget går upp mot gamla Bondfilmer. Dock blev det inte de äldsta, var sugen på de lite nyare. Blev "I hennes majestäts hemliga tjänst", "Diamant feber" och "Levande måltavla". Inte några av deras bästa verk men mycket bra ändå :D Trots att jag har sett alla sisådär tio-femton gånger under mitt liv är det alltid lika spännande!


Nu ska jag strax gå och lägga mig samt kolla på "White chicks".
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback