19/12 2009

God kväll!
Nu kan jag äntligen pusta ut en stund. Har haft en relativt hektisk dag. Började med tenta kl 9.00, självklart vaknade Louise till kvart över sju och insåg att det var lördag idag och därmed en lite annorlunda busstidtabell. Detta tänkte jag naturligtvis inte på igår när jag tänkte ut vilka bussar jag skulle ta. Så jäkla typiskt! Men jag hann i tid ändå, tur!!! 

Efter tentan åkte jag hem och slappade en liten stund. Sen bar det iväg hem till papi för att fira honom. Han fyller ju 60 år idag! Grattis pappa! Kom dit vid två och käkade smörgåstårta, gräddtårta m.m. samt var en av de sju vuxna som gav sig på att sätta ihop pappas bilbana som han fick av mig förra året. Gemma ville nämligen leka med det. Det fungerade mindre bra. Fattades bitar m.m. men tillslut fick jag, Christina och Louis ihop det :D 

Sen kom jag hem vid fem och vid sex åkte jag till Kil vilket är stället jag är i för tillfället, och jag planerar på att ta det ganska lugnt ikväll. "Robinson" och chips med dipp står högst upp på min önskelista, får se om jag kan fjäska till mig det från en viss herr Ola...... xD 
 
Hittade mina läsglasögon som jag köpte förra året, dock har jag egentligen perfekt syn så tyvärr blir jag lite smått illamående när jag använder dem. Önskar mig ett snyggt par utan styrka. Tycker glasögon är en riktigt snygg accessoar! Typiskt att när man inte har dålig syn vill man ha dem och har man dålig syn vill man slippa dem :P

Nu ska jag sitta som en riktigt liten hemmafru och vänta på att Ola ska komma hem från bastun...Duktigt va?^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback