18/12 2009

Åhhh....vad trött jag är! Jag är helt slut! Har kört på hundraåttio hela dagen och nu sitter jag och pustar ut, men inte för längre för jag måste plugga igen. Vill verkligen klara tentan imorrn.

Har pluggat i några timmar i bibblan på universitetet sen åkte jag till stan och träffade Christina, vi gick och fixade pappas födelsedagspresent. Jag hittade även en svart, kort, liten strechkjol på HM för endast 49,50! Jag rev snabbt fram min lilla presentcheck på 50:- och fick mig äntligen den där lilla kjolen som jag letat efter jättelänge, och gratis är gott! :D

Efter stan så åkte jag och papi (som jag mötte upp) till ICA spara där vi handlade. När jag kom hem så slog jag in de julklappar som kommit och lade dem under granen. Snodde ihop lite chips med dipp som jag tryckte i mig för en liten stund sen. Var så himla hungrig då jag inte ätit sen frukost.

Tänkte att jag skulle göra iordning lite mat om en liten stund och kolla på "På Spåret". Efter det blir det plugg i några timmar.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback