14/12 2009

Tjena tjena!
När är jag tillbaka i bloggsfären. Har haft några underbara dagar i helgen. Hade en sjukt rolig kväll i lördags med en mysig förfest. Det var kul att träffa alla igen, det var allt för länge sen! Det var kul inne på nöjes, man träffar alltid på roligt folk dock är det alltid för tomt på dansgolven för min smak. Tyvärr så är det nästan aldrig några på det stora dansgolvet...Lilla är det ju folk på men det är ju mest dansband på det så......Inte så kul. Får nog hålla med My och sikta på ankan nästa gång! Där är det alltid mycket folk och speciellt mycket folk på dansgolvet!

Igår var jag hemma hos mami och gjorde en pepparkaksborg med Gemma. Den blev ganska snygg även om den inte ville samarbeta ibland. Förhoppningsvis tappade inte Jessica det när hon skulle bära hem det idag. Resten av kvällen var rätt lugn, var hemma hos Liselott, kvinnan som jag ska dela katt med, och pratade hur vi skulle göra rent praktiskt med katten. Allt löste sig och från och med typ imorrn så kan jag börja ta in honom. Katten är en han och heter Sickan :D
Det var mysigt att när vi satte oss vid matbordet hoppade Sickan genast ner i mitt knä och låg där och spann i typ tjugo minuter. Här är man populär! :D

Idag skulle vi ha haft någon grej i skolan. Kom inte ihåg vad det hette? Disputation? Disputition? Iaf, vi skulle titta på en iaf. Någon har skrivit ett arbete och ska sitta och typ "försvara" det. Men kände mig seg så jag valde att stanna hemma istället. Ska plugga inför tentan på lördag istället :)

Ska oxå gå och hämta granen hos Jessica som jag ska sätta ljus i. Tyvärr har jag inga kulor eller annat pynt än men det får inhandlas så fort som möjligt. Huvudsaken är att jag har en gran som lyser mysigt i mitt vardagsrum. Blev extra sugen då jag vaknade och såg att det snöade ute.

Nu måste jag göra mig iordning och springa iväg till Jessica och sen ska jag handla. Bli mos och ugnsfalukorv igen. Hahahahaaaa....konstigt att jag inte har tröttnat än. Kul att läsa den här bloggen och bara få läsa att man ska käka samma mat hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback