12/12 2009

Nu ska jag göra mig iordning, vid sju droppar den första gästen in. Sen kommer det några mer lite senare. Är så sjukt peppad!!! Har spelat guitar hero typ hela dagen så det skadar ju inte. Och jag rockar! (easy visseligen :P) Vill ha ett sånt i julklapp! Skall definitivt sparas ihop till ett sådant :D

Köpt rosé och fanta. Tycker rosé är gott men har aldrig testat det med fanta som alla verkar tycka är supergott. Får se hur det blir. Måste iaf dricka bort min hemska mensvärk som är på G. Har tryckt i mig ibumetin men det känns fortfarande alldeles för mycket. Blir nog några till och en helvetes massa alkohol så mår jag förhoppningsvis bättre.

Nu ska jag in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback