11/12 2009

God möra (Lousie försöker få till värmländsk dialekt på bloggen^^). Jag ska strax hoppa in i duschen. My kommer nämligen hit och ska fika vid ett. Ska försöka att inte vara i duschen när hon kommer. Lite svårt att vara social då :P

Hyrde några filmer igår. Det blev "Taken", en av de bästa filmer jag sett! Så jävla snygg och spännande, jag satt och hoppade i soffan och skrek för att varna Liam Neeson (hjälten) i slagsmålen. Det är så man undrar vad mina grannar tror om mig :P
Jag hyrde "Beowulf" oxå men den sög verkligen. Var rätt okej i början men gud..... vad konstig den var! Den rekommenderar jag verkligen inte! Önskar att jag sett "Taken" en gång till istället :(


Ska nog till Ola ikväll och kollar på "På spåret", imorrn blir det eventuellt fest? Hoppas hoppas hoppas xD Nöjes isf tror jag. På söndag ska jag, mami och Gemma göra pepparkakshus och jag funderar på att göra lite smällkarameller till min första egna gran som måste komma upp snart! Vill ju hinna njuta av den innan julafton då jag inte är hemma.

Lördag?^^

Nu måste jag till duschen, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback