Söndag

Tjipp! Nu sitter jag i soffan och borde stå i duschen. Har ruskigt fett hår just nu så den som såg mig skulle nog missta det för en smörbunke.
Igår var jag hos Mona och Nils och firade Nils. Det var väldigt roligt, åt mig mätt på både smörgås-och biskvietårta. Jag rullade nästan därifrån :P Efter det så åkte jag till Ola där det bjöds på mat och lite gos :)
Idag har jag bara degat i soffan och kollat på film. Härligt med slappdagar. Såg på "Meet the Spartans" hemma hos Ola och jävlar vilken ful film! Den var så ful att jag bara satt och garvade. Typ "Scary movie"-stil. Måste se 300 nu och se om den är lika dålig. Men även om den suger (som verkar vara den allmänna åsikten) så är det ändå en hel massa snygga kroppar som springer omkring och viftar med svärden. 

Väntar fortfarande på att jag ska få mina poäng från min sommarkurs. Kan inte söka csn innan jag får dom. Så jag är ultrafattig nu så jag skäms. Jag har väntat i typ två veckor nu på poängen men läraren+administratören har varit jättesega. Har varit väldigt förbannade på dom hela veckan då jag fick höra att det skulle ta mycket mindre tid än det tagit.
Så jag är alltså hypershoppingsugen nu. Jag vill ha pengar så jag kan leva normalt igen. Så att gå på stan är tortyr just nu. Jag går och kollar på allt men jag har inte råd med något. Damn!
Äh, jag är bara lite grinig på kau. Om jag inte har fått poängen imorrn så kommer jag att få psykbryt på dom.

Nu till helgen så är det oxmarten och det ska bli så jäkla kul :D Me love. Hela Filipstad fyllt av marknadsstånd med en massa skräp som man egentligen inte vill ha men som man köper ändå. Härliga tider xD

Nn ska jag iaf duscha.
See ya when I see ya, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback