Snabbt inlägg

Hej! Min dator är rätt död för tillfället och därför har jag inte uppdaterat något. En klantig person (Läs: pojkvän) spillde fil på tangentbordet och den ville inte vara med längre. Kan förstå den då jag bara några veckor tidigare spillde vin på den och den just återhämtat sig. Stackars krake.
Annars så rullar väl livet på ganska bra. Pluggade med My på biblioteket idag och käkade underbara men ytterst kladdiga baguetter på sjöqvistens. Fick även lite tid för underbart skvaller. Imorrn ska jag käka lunch med syrran på Village Tandoori, ska bli buffé och får se om den blir god. Recentioner kommer. Älskar indisk mat!!!!
Trots allt detta bra så har det varit lite jobbigt oxå. Tänker inte gå in på det djupare i bloggen då det är en person till som är inblandad som jag inte vill hänga ut. (Nej, Ola och jag ska inte göra slut! Som många har reagerat då jag varit lite nere). Det har bara blivit lite missförstånd m.m. och jag känner mig inte på topp så att säga. Tur att man har en härlig pojkvän och underbar familj att uppmuntra en ibland.....
Nu ska jag gå hem och käka paj :D Den bästa kvällsmaten!

(gammal bild)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback